۲۰ اسفند ۱۳۹۱، ۱۵:۴۱

نمایشگاه فعالان فضای مجازی لرستان افتتاح شد/ معرفی فعالیتها در 14 غرفه

نمایشگاه فعالان فضای مجازی لرستان افتتاح شد/ معرفی فعالیتها در 14 غرفه

خرم آباد - خبرگزاری مهر: نمایشگاه مدیران و فعالان فضای مجازی استان لرستان با حضور نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد و جمعی از مدیران استان افتتاح شد.

مسئول نمایشگاه نخستین گردهمایی فعالان فضای مجازی لرستان در این رابطه به خبرنگار مهر اظهار داشت: به منظور شرکت در نمایشگاه فعالان فضای مجازی لرستان تعداد قابل توجهی از وبلاگها، وب سایتها و پایگاههای اطلاع رسانی اینترنتی اعلام آمادگی کرده بودند.

حامد احمدی با اشاره به تدارک این نمایشگاه در قالب 14 غرفه، بیان داشت: با توجه به محدودیت فضا برخی وبلاگ ها و وب  سایت ها در یک غرفه تجمیع شده اند.

مسئول نمایشگاه نخستین گردهمایی فعالان فضای مجازی لرستان با اشاره به اینکه ساختار غرفه ها به صورت "موضوعی" بسته شده است، عنوان کرد: در هر غرفه به تناسب موضوع تعریف شده بین 10 تا 60 وبلاگ و وب سایت معرفی می شوند.

احمدی با اشاره به حضور چشمگیر وبلاگهای دانش آموزی با 52 وبلاگ، عنوان کرد: همچنین بیش از 60 وبگاه دانشجویی در این نمایشگاه معرفی می شوند.

وی ادامه داد: همچنین پارک علم و فناوری در این نمایشگاه مجموعه وب سایتهای مرتبط با شرکت های دانش بنیان و فعالان حوزه علم و فناوری را معرفی خواهند کرد.

احمدی به حضور نهاد کتابخانه های عمومی استان در نمایشگاه اشاره کرد و بیان داشت: این نهاد در قالب یک غرفه به معرفی وب سایت های مرتبط با حوزه کتاب و همچنین عرضه نرم افزارها و کتب مربوط به حوزه سایبری می پردازد.

وی به اختصاص یک غرفه به خبرگزاریهای استان اشاره کرد و بیان داشت: در مجموع در این نمایشگاه تعدادی از بهترین وبلاگ ها، وب سایت و پایگاههای اینترنتی در معرض بازدید علاقمندان گذاشته شده است.

مسئول نمایشگاه نخستین گردهمایی فعالان فضای مجازی لرستان تعداد غرفه داران و دست اندرکاران حاضر در غرفه ها را نزدیک به 30 نفر اعلام کرد و یادآور شد: این نمایشگاه طی امروز و فردا در محل دانشگاه فرهنگیان علامه طباطبایی خرم آباد آماده بازدید علاقمندان است.

کد خبر 2015622

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha